کلینیک زیبایی نچرال بیوتی

کلینیک زیبایی نچرال بیوتی

کلینیک زیبایی پوست و مو نچرال بیوتی
کلینیک زیبایی نچرال بیوتی

کلینیک زیبایی نچرال بیوتی

کلینیک زیبایی پوست و مو نچرال بیوتی

درمان و از بین بردن کیسه های ریز اطراف چشم

درمان و از بین بردن کیسه های ریز اطراف چشم

آیا تا به حال احساس خستگی سبب شده است که چهره شما خسته به نظر برسد؟

از متخصصان پوست و جراحان پلاستیک بارها درباره دایره سیاه دور چشم و کیسه های ریز زیر چشم پرسیده شده است. والری گلدبرات، متخصص پوست، بیان می کند که چندین بار در طول روز از بیماران خود می شنوم که در رابطه با این مساله شکایت می کنند.


راه حل هایی ساده برای از بین بردن کیسه های ریز دور چشم:

۱- زکام یا حساسیت بهاریتان را درمان کنید.

اگر مشکل شما این است، داروهای آلرژی دارای حد غیر سداتیویی وجود دارند که می تواند مفید باشد. اگر شما حساسیت بهاره دارید یا به آن مشکوک هستید با پزشک خود صحبت کنید که چطور می توانید آن را درمان کنید (که آیا به ظاهر چشم شما تاثیر می گذارد یا خیر؟)


۲- از نتی پوت (Netipot) استفاده کنید.

از نتی پوت برای آبیاری حفره های بینی استفاده کنید، وسیله ای است شبیه یک قوری کوچک چای که کمک می کند از تجمع مایعات که سبب آلرژی یا عفونت های سینوسی یا سرماخوردگی می شود جلوگیری شود.

۳- مدل خوابیدنتان را تغییر دهید.

مدل خوابیدن شما نیز ممکن است سبب کیسه های ریز زیر چشم گردد. از جاذبه زمین متشکر باشید زیرا سبب می شود خوابیدن به بغل یا کنار سبب شود که مایعات در زیر چشم جمع شوند، آگر شما فردی هستید که همیشه به بغل می خوابید، شما باید متوجه کیسه های ریز سنگین تری در سمتی از چشم خود باشید که بر روی آن می خوابید، گلدبرات به بیماران خود پیشنهاد می کند، آن دسته از بیماران که با چشم پف کرده از خواب بیدار می شوند، بیشتر می بایستی به سمت پشت بخوابند و بالشت های بیشتری در زیر سرشان قرار دهند.
گلدبرات می گوید تغییر دادن مدل خوابیدنتان ممکن است به یک عادت تبدیل شده باشد، کسانی که سابقه قبلی پف کردگی زیر چشم دارند، و هم چنین کسانی که بر روی شکم می خوابند، آن ها بیان می کنند در آغاز که شروع به تغییر نحوه خوابیدنشان داده بودند این کار برای آن ها ممکن بوده است و شرایط بهتر زیرا بعد از چندین سال کیسه های ریز زیر چشم دائمی می شوند.
دیگر عادت های روزانه نیز مثل مالیدن مکرر چشم ها، خوابیدن با صورت آرایش شده بون شست و شوی آن و خوردن بیش از اندازه مشروبات الکلی نیز می تواند سبب کیسه های ریز زیر چشم شود. خوابیدن با آرایش ممکن است سبب سوزش چشم شود و سبب جمع آوری مایعات در زیر چشم گردد یعنی مخزنی پر آب می گردد.
از طرفی مصرف زیادی مشروبات الکلی سبب کم آبی به بدن می شود، ضعف پوست ظریف اطراف چشم، بیشتر آن را به کیسه های کوچک فرو رفته تبدیل می سازد. کیسه های زیر چشم رایج هستند و عموماً به سلامت بدن شما مربوط نمی شوند. اما اگر کیسه های ریز ناگهانی نمایان شوند و شما از آلرژی یا عفونت سینوسی یا سرماخوردگی رنج نمی بردید و آن ها حتی زمانی که شما شیوه زندگی و خوابتان را عوض کردید تغییر نکردند بهتر است به پزشک مراجعه کنید. برخی لز مشکلات تیروئید و کلیه نیز سبب نگهداری مایعات زیر چشم می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.