کلینیک زیبایی نچرال بیوتی

کلینیک زیبایی نچرال بیوتی

کلینیک زیبایی پوست و مو نچرال بیوتی
کلینیک زیبایی نچرال بیوتی

کلینیک زیبایی نچرال بیوتی

کلینیک زیبایی پوست و مو نچرال بیوتی

پروتز باسن

پروتز باسن


پروتز باسن

یکی از راه های بزرگ کردن باسن و فرم دهی به آن قرار دادن پروتز درون باسن میباشد . این روزها، خیلی از خانم ها به دنبال بزرگ کردن و تغییر فرم باسن خود می باشند. اگر نمی توانید با ورزش و استفاده از رژیم غذایی باسن خود را فرم دهید و بزرگ کنید می توانید با استفاده از جراحی پروتز باسن مشکل بزرگی و فرم دهی باسن را رفع نمایید. با جراحی پروتز باسن میتوان مشکل چربی های کم باسن را رفع نمود. با استفاده از پروتز باسن میتوان ظاهر جذاب تری در این ناحیه بدن ایجاد کرد و اندام فرد فرم زیباتری پیدا می کند.

داشتن باسنی زیبا برای اکثر خانم ها بسیار مهم می باشد. انگیزه جراحی زیبایی پروتز باسن در افراد مختلف متفاوت می باشد. پروتز باسن راه حلی مناسب برای افرادی می باشد که می خواهند اندامی زیبا داشته باشند و باسن خود را حجیم تر نمایند و یا با استفاده از لیفت باسن آن را بالا بکشند. پروتز باسن، در روش های مختلفی ارائه می گردد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. بیمار باید درک مناسبی نسبت به عمل جراحی زیبایی که می خواهد انجام دهد داشته باشد، تا بتواند به راحتی در انتخاب روش ها و عمل جراحی خود تصمیم درستی بگیرند.

گاهی ممکن است باسن به دلیل کاهش وزن و یا بارداری دچار تغییراتی شود که فرد را ناراضی کند بنابراین اولین راهی که میتوان برای بازگرداندن باسن به حالت قبل انجام داد ورزش کردن است .نکته ای که در اینجا اهمیت دارد این است که ممکن است برخی افراد زاتا دارای باسن های برجسته و بزرگی نباشند در واقع میزان چربی جمع شده در ناحیه باسن و پاهایشان کم است . در چنین حالتی نمیتوان با ورزش و یا روش های دیگر باعث افزایش حجم و چربی این بافت شد .توصیه میشود برای رفع معایب موجود در قسمت باسن از یک پزشک جراح برای عمل زیبایی باسن کمک بگیرید.قرار دادن پروتز در باسن باعث میشود تا فرد اندام زیباتری نسبت به گذشته داشته باشد .داشتن یک باسن زیبا و خوش فرم و ترجیحا رو به بالا از زیبایی های یک زن به حساب می آید از این رو فرد با انجام این عمل جراحی احساس رضایتمندی بسیاری خواهند کرد .

بسیاری از خانم ها به دنبال زیبا تر شدن اندام خود به روش های گوناگونی هستند.امروزه پس از پروتز های مختلف در صورت ، سینه،  پروتز باسن نیز طرفدارران خاص خود را پیدا کرده است که با انگیزه های متفاوت تمایل دارند باسن آنها بزرگتر شده و یا حالت متفاوتی را به خود گیرد.این یک حقیقت است که تعداد بسیاری از افراد از اندام و فرم بدنی خود ناراضی هستند. باسن یکی از مهم ترین قسمت هایی است که تاثیر چشم گیری را در جذابیت و زیبایی اندام بانوان دارا است. از این رو عمل پروتز باسن یکی از مناسب ترین روش ها برای شکل و فرم دهی به باسن است.جنس ساخته شده ی پروتز باسن باید به گونه ایی باشد که دارای نرمی و انعطاف کافی داشته باشد که پس از عمل جراحی از نظر ظاهری حالت طبیعی خود را از دست ندهد طراحان و متخصصان این امر جنس سیلیکون رابرای این امر در نظر گرفته اند و با توجه به اینکه پروتز خود به انوع گوناگونی دسته بندی می شود برای هر شخص و هر باسن با تشخیص پزشک متفاوت می باشد.

اکثر افرادی که خواستار عمل جراحی پروتز باسن هستند فقط ظاهر پس از عمل جراحی را مد نظر خود دارند و دوست دارند شبیه به شخصیت هایی که در ذهن خود دارند باسن خود را فرم دهند در صورتی که تمامی جوانب جراحی پروتز باید با این افراد در میان گذاشته شود و با آگاهی کامل اقدام به پروتز زیبایی باسن کنند.از جمله مواردی که فرد باید با آن آشنایی داشته باشد عوارض جانبی پروتز باسن، ،هزینه ها و اقدامات پس از پروتز است و در نظر داشته باشند که پروتز باسن قابل برگشت نمی باشد و افراد باید از افراد متخصص مشاوه گرفته زیرا مواد استفاده شده در این جراحی باید مورد تایید وزارت بهداشت باشد و از مراجعه به مراکز غیر قانونی جدا خودداری کنند وبه پزشکانی که در این زمینه مهارت لازم را دارند مراجعه کنند.

روش های بزرگ کردن باسن

پروتز باسن

پروتز های باسن در اندازه های متفاوت و اشکال مختلف می باشند و هر کدام از آنها برای افراد مختلف با شرایط متفاوت استفاده می گردد. جنس این نوع پروتز ها از جنس سیلیکون می باشد و نسبت به پروتز های سینه از استحکام بالاتری برخوردار می باشند محل قرار گرفتن پروتز های باسن باید به طوری باشد که به اعصاب و نواحی استخوان ناحیه باسن صدمه ای وارد نگردد و دور از آن ها قرار گیرد. پروتز ها را در سه قسمت از ناحیه باسن می توان قرار داد.  زیر فاشیا و یا لابه لای عضلات باسن و یا زیر عضلات باسن. شکاف ها معمولا در ناحیه فرو رفتگی باسن ایجاد می گردند به همین دلیل جای شکاف ها معلوم نمی باشند. با جای گیری مناسب پروتز، ناحیه باسن گرد و سفت تر می شود. معمولا مدت زمان جراحی پروتز باسن ۲ ساعت به طول می انجامد و تحت بی هوشی عمومی انجام میگیرد.

تزریق چربی

میتوان چربی را با استفاده از جراحی لیپوساکشن و یا لیپوماتیک از نواحی دیگر بدن استخراج نمود، معمولا چربی ها را از ناحیه شکم و پهلو و ران ها استخراج می کنند و بعد از اعمال تغییراتی در آن، به ناحیه باسن جهت بزرگ کردن باسن تزریق می نمایند زیرا چربی های این ناحیه مناسب تر می باشند. یکی از مزیت های تزریق چربی این می باشد که احتمال پس زدن در آن مانند پروتز باسن وجود ندارد و عوارض احتمالی کمتری نسبت به پروتز باسن دارد و کم خطر تر است. این روش بزرگ کردن باسن بسیار راحت می باشد. معمولا فرد بعد از دو روز از جراحی می تواند به فعالیت های روزمره خود برسد و فعالیت های فیزیکی را بعد از دو هفته انجام دهد. از معایب این روش این است که احتمال جذب چربی در آن به علت فشار وزن بدن در هنگام نشستن بالا می باشد و امکان نیاز به تزریق مجدد می باشد.

لیفت باسن

اگر فرد دارای باسن با حجم مناسبی می باشد، اما باسن ها شل شده اند و افتاده و هدف فرد این است که میخواهد دارای اندامی زیبانری باشد، می تواند با استفاده از بالا کشیدن پوست ناحیه باسن و یا همان لیفتینگ باسن به هدفتان دست یابید. با استفاده از لیفت باسن قوام بافت زیر جلدی باسن که نگهدارنده پوست و چربی زیر پوست می باشند بهبود می یابد. و با برداشتن پوست اضافه و چربی می توان مشکل از بین رفتن قوام به وجود آمده را تا حدی برطرف نمود. اگر جراحی لیفت پائین تنه به طور کامل انجام گیرد، ناحیه باسن و ران و شکم و دور لگن به طور کامل درمان می شوند. در جراحی لیفت باسن برشی در دورتادور ناحیه باسن زده می شود و تمام پایین تنه را می کشند و این عمل باعث از بین رفتن شلی و افتادگی پائین تنه می شود

نحوه ی انجام عمل پروتز باسن

این عمل جراحی معمولاً تحت بی هوشی عمومی انجام می شود و این موضوع به بیمار امکان می دهد که در طول عمل در حالت خواب باشد. در این حالت بیمار بر روی شکم خود می خوابد و دکتر عمل جراحی لازم را بر روی باسن وی انجام می دهد. هنگامی که بیمار بی هوش شد، دکتر ایجاد شکاف های لازم را بر روی ناحیه عمل شروع می کند. در این جراحی برشی به طول ۵ تا ۸ سانتیمتر در خط وسط روی ناحیه ساکروم ایجاد می شود. این برش ۴ سانتی متر با مقعد فاصله دارد. در این جراحی، پروتز بین عضله مدیوس و گلوتئوس ماگزیموس گذاشته می شود. بعد از گذاشتن پروتز فاشیا (به پرده های بافتی میگویند که اطراف عضلات، عروق و اعصاب را فرا گرفته اند.) در دوطرف و به طور کامل و جداگانه بسته می شود. به علت احتمال تجمع مایع غیرخونى و غیر چرکى ، جهت تخلیه این ترشحات در هر طرف درن گذاشته می شود و بعد از کاهش ترشحات توسط پزشک آن را خارج نموده. باید توجه کرد که پروتز در بالای محل نشستن گذاشته شود به صورتی که بیمار هیچ گاه روی آن نشیند. این عمل جراحی برای دو سمت باسن باید به یک شکل صورت گیرد و قرینه سازی انجام شود و به گونه ایی پروتز اعمال شود که احتمال جابه جایی به علت نشستن و فعالیت های روزانه به حداقل برسد و در مرحله ی آخر برش ها توسط بخیه بسته می شود و بیمار در حالت هوشیاری قرار میگیرد و با نظر پزشک زمان ترخیص بیمار مشخص می شود. بعد از عمل بیمار باید دقیقا به توصیه های پزشک مربوطه عمل کرده و برای بهبودی بهتر مراقبت های بعد از پروتز باسن را رعایت کند.

 

پروتز

مراقبت های بعد از عمل

پس از عمل جراحی پروتز باسن ، بیمار باید انتظار مقداری درد و ناراحتی را داشته باشد. علاوه بر این ممکن است بیمار با مقداری کبودی نیز مواجه شود. در این رابطه ممکن است دکتر داروهای مسکن برای بیمار جهت کاهش درد احتمالی تجویز کند. و همچنین پزشک بریدگی‌ها و زخم‌هایی که در زمان انجام عمل جراحی در ناحیه باسن ایجاد شده است، یک به یک مورد بررسی و معاینه قرار میدهد تا از سلامت بخیه‌ها اطمینان حاصل شود, این کار باعث اطمینان از روند بهبودی عضلات ناحیه باسن و جلوگیری از هر گونه عوارض احتمالی در آینده خواهد شد. از انجام ورزش‌ها و سایر فعالیت‌های فیزیکی باید حداقل تا سه هفته بعد از عمل جراحی پروتز باسن خودداری کنید. پزشک جراح تمامی توصیه‌ها و آموزش‌های لازم در مورد نحوه مراقبت از زخم‌ها و طرز صحیح استفاده از پوشش‌های فشرده کننده (گارمنت) بر روی ناحیه باسن را به هر یک از بیماران خود ارائه می‌نماید. آگاهی داشتن از نحوه صحیح مراقبت‌های بعد از عمل و تلاش در جهت انجام صحیح آن می‌تواند تأثیر زیادی در دستیابی به نتایج بهتر از این عمل داشته باشد.پس از عمل جراحی پروتز باسن بیمار نمی تواند تا حدود دو هفته به پشت دراز بکشد. علاوه بر این لازم است بیمار از یک کوسن نرم در زمان نشستن استفاده کند. برای بیمار مهم است که دستورالعمل های پس از عمل جراحی پروتز باسن را برای اجتناب از شکل گیری عوارض احتمالی به دقت رعایت کند.

در طول دوره ریکاوری، ممکن است از شما خواسته شود از یک لباس تنگ برای حفاظت از محل جراحی استفاده کنید. شما ممکن است پس از عمل با تفاوت زیاد در ظاهر باسن خود مواجه شوید. به هر حال، بخشی از این تفاوت به خاطر ورم ایجاد شده به واسطه عمل جراحی است. هنگامی که این ورم از بین برود، نتایج واقعی عمل جراحی آشکار خواهند شد. بیماران معمولاً دو هفته پس از عمل امکان برگشت به محل کار خود را پیدا می کنند. به هر حال باید توجه داشته که دوره زمانی ریکاوری از بیماری به بیمار دیگر متفاوت است.

افراد مناسب برای عمل پروتز باسن چه کسانی هستند ؟

عمل جراحی پروتز جهت بزرگ کردن باسن یک روش درمانی بسیار شخصی است و شما می بایست این روش درمانی را فقط به خواست خود و نه برای تامین خواست دیگران انجام دهید. در صورت داشتن شرایط زیر،  و دانستن عوارض تزریق چربی و پروتز  ، شما می توانید یک فرد مناسب برای عمل جراحی پروتز باسن باشید:

  • برخورداری از سلامت فیزیکی
  • وجود انتظارات واقع بینانه از درمان
  • ناراحتی درباره کوچک بودن بیش از حد باسن
  • نارضایتی از وضعیت گردی یا ظاهری باسن
  • عدم تقارن دو طرف باسن با یکدیگر
  • بهبود ویژگی های ظاهری و افزایش اعتماد به نفس
  • کمتر خجالت کشیدن به خاطر مشکلات ظاهری
  • ایجاد یک باسن جذاب تر برای فرد و بزرگ شدن باسن

مزیت پروتز باسن چیست ؟

  • ایجاد باسن جذاب تر
  • کمتر خجالت کشیدن اشخاص در اثر مشکلات ظاهری باسن
  • افزایش اعتماد بنفس در شخص
  • بهبود ویژگی ظاهری باسن
  • ایجاد توازن در باسن

عمل های جراحی زیبایی باسن ۳ گروه هستند؛

  • کوچک کردن باسن: برای بیمارانی که از پر چربی بودن باسن شاکی هستند.
  • بزرگ کردن باسن: برای بیمارانی که خواهان حجیم شدن باسن هستند.
  • لیفت باسن: برای بیمارانی که به علت کاهش وزن دچار شلی و افتادگی پوست باسن شده اند.

 

جنس پروتز باسن


ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.