کلینیک زیبایی نچرال بیوتی

کلینیک زیبایی نچرال بیوتی

کلینیک زیبایی پوست و مو نچرال بیوتی
کلینیک زیبایی نچرال بیوتی

کلینیک زیبایی نچرال بیوتی

کلینیک زیبایی پوست و مو نچرال بیوتی

مراحل قبل از کاشت ابرو

مراحل قبل از کاشت ابرو

یکی از تاثیر گذار ترین اجزای صورت ابرو ها هستند که شکل ظاهری آن بر روی چهره هر فرئ تاثیرات متفاوتی می گذارد . اگر شما از ظاهر ابرو خود رضایت کامل ندارد و یا ابرو بر اثر سانحه و یا اصلاحمکرر ظاهر و تراکم خود را از دست داده است ما به شما این عمل زیبایی را پیشنهاد می کنیم.

 

مراحل قبل از کاشت ابرو

اولین قدم برای انجام این جراحی زیبایی مشاوره حضوری با پزشک متخصص کاشت ابرو طبیعی است که اطلاعات کافی در مورد این عمل را برای شما بازگو می کند و مراحل کاشت ابرو را برای شما توضیح می دهد .بطوریکه با گرفتن شرح حال کامل ، معاینه کامل و آزمایشات لازم و ارزیابی علل از دست دادن ابرو ها را بداند و راهنمایی کامل در این زمینه به متقاضی را بدهد.

و نکته قابل توجه قبل از کاشت ابرو این است که متقاضی نباید قبل از عمل مشروبات الکی و سیگار و قلیان مصرف داشته باشد زیرا به نتیجه این عمل آسیبمی رساند.

عمل کاشت ابرو

عمل کاشت ابرو جز یکی از جراحی های زیبایی محسوب می شود که در گذشته بیشتر برای افرادی که بر اثر سوختگی و یا سانحه ای زخم شده و یا مادر زادی ابرو های خود را از دست داده بودند انجام می شد ولی این روزها این جراحی بیشتر برای افرادی که از ظاهر ابرو خود رضایت کامل ندارند و یا بانوانی که بر اثر اصلاح زیاد ابرو خود تراکم و پرپشتی ابرو خود را از دست داده اند انجام می شود .

این عمل جراحی با پیشرفت در اطلاعات پزشکی ، به راحتی و در یک جلسه انجام می شود و هیچ گونه عوارض خاصی این عمل ندارد (عوارض کاشت ابرو چیست ؟ ) و بصورت سرپایی و بی هوشی موضعی صورت می گیرد ما به متقاضی این عمل این قول را می دهیم که با انجام نکات مراقبت از ابرو ها پس از عمل می توان خیلی سریع به نتیجه انچه خواستار هستید برسید.

 https://naturalbeautyclinic.ir/%D8%B9%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%B6-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F/

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.