کلینیک زیبایی نچرال بیوتی

کلینیک زیبایی نچرال بیوتی

کلینیک زیبایی پوست و مو نچرال بیوتی
کلینیک زیبایی نچرال بیوتی

کلینیک زیبایی نچرال بیوتی

کلینیک زیبایی پوست و مو نچرال بیوتی

ایا ابرو را می توان کاشت؟

ایا ابرو را می توان کاشت؟

ایا ابرو را می توان کاشت؟ بله این روزها با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اطلاعات پزشکی می توان موهای طبیعی هر شخص را جایگزین ابرو های ریخته شده کرد. در این روزها ابرو ها  به دلیل اصلاح مکرر ابرو و یا بیماری های خاص و یا اینکه فرد بر اثر سانحه ی ابروی خود را از دست داده باشد و بدنبای این باشد که مدل ابرو خود را تغییر دهند . در گذشته این عمل بیشتر برای افرادی بود که بر اثر اتفاقات ناگوار ( سوختگی و یا زخم ) و یا بیماری های چون سرطان که بر اثر شیمی درمانی ابرو ها خود را از دست داده اند، انجام می شود ولی حالا بیشترین متقاضی عمل کاشت ابرو بانوان هستند که ابرو های کم پشتی دارند و یا از مدل ابرو های خود راضی نیستند .

 کاشت ابرو طبیعی

مهمترین و اولین اقدام هر فرد برای انجام کاشت ابرو

مهمترین اقدامات، انجام مشاوره ی حضوری با پزشکی است که تجربه و مهارت و دانش لازم را در زمینه کاشت ابرو طبیعی ، دارا می باشد. بصورتی که  با گرفتن شرح حال کامل، معاینات کامل و آزمایشات لازم و بررسی  علل از دست دادن ابروها و توضیح نحوه کاشت ابرو و بررسی توقعات و انتظارات متقاضی  که آیا واقع گرایانه می باشد یا نه؟ و همچنین با بررسی سایر موارد، در نهایت پزشکی که مهارت فراوان و تجربه کافی در زمینه کاشت ابرو دارد می تواند تشخیص دهد که شخص کاندید انجام کاشت ابرو می باشد یا خیر؟

 

دلیل عدم اگاهی درانجام کاشت ابرو

متاسفانه بخاطر اطلاع رسانی ضعیف در این زمینه که می شود کاشت ابرو را با استفاده از موهای طبیعی خود فرد انجام داد و به دلیل وجد تبلیغات زباد و غیر اصولی در مورد انجام تاتو و هاشور ابرو ابرو از جمله اصلاح فرم و مدل ابرو هایشان یا پرپشت کردن ابرو های فرد بدون انجام کاشت ابرو و عمل جراحی ، بدلیل عدم آگاهی یا وجود تبلیغات های اشتباه ، بعضی افراد به اشتباه به سراغ تاتو و یا هاشور بر روی ابرو های خود می روند.که بیشتر افراد پس از انجام این کار پشیمان می شوند.

اصول حرفه ای و تکنیک های ظریف برای کاشت صحیح ابرو چگونه است؟

 

  • زاویه خواب کاشت ابرو در هر قسمت ابرو: در کاشت ابرو اصلی ترین نکته دانستن جهت خواب موها در نواحی مختلف ابروها میباشد اما این فقط کافی نیست بلکه توانایی خواباندن موها در نواحی مختلف ابروها در حین کاشت هم نیازمند مهارت و سال ها تجربه در زمینه کاشت ابرو دارد به گونه ای که:

 

الف: درقسمت  تاج ابروها: زاویه خواباندن موها باید به سمت بالا (عمودی ) کاشت شود.

 

ب: در قسمت بدنه ابروها:

اول : زاویه خواب موها باید حدود ۵۰-۶۰ درجه و به صورت خوابیده بر روی پوست کاشته شود (اگر به دلیل نداشتن مهارت و تجربه کافی، موهای تنه با زاویه خواب صحیح کاشته نشود، در آینده موهای ابرو به شکل سیخ سیخ و بد شکل رشد خواهد کرد)

 

دوم: در قسمت های بالای تنه ابرو: خواب موها باید حالت پایین و خارج کاشته شود و در قسمت های پایین تنه ابرو، خواب موها باید به سمت بالا و خارج کاشته شود

 

ج. درقسمت دم ابرو: موها با زاویه ۱۰ درجه و مماس بر پوست کاشته شود.

 کاشت ابرو

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.