کلینیک زیبایی نچرال بیوتی

کلینیک زیبایی نچرال بیوتی

کلینیک زیبایی پوست و مو نچرال بیوتی
کلینیک زیبایی نچرال بیوتی

کلینیک زیبایی نچرال بیوتی

کلینیک زیبایی پوست و مو نچرال بیوتی

چگونه لب های برجسته تری داشته باشیم

آیا خواهان لب هایی برجسته تر و خوش فرم تر هستید؟ در حالی که هیچ راهی برای افزایش دائمی اندازه لب ها وجود ندارد، اما راه هایی برای افزایش کوتاه مدت و بلند مدت فرم، حجم و اندازه لب ها وجود دارد. این مقاله به بررسی گزینه های مختلف انجام این کار می پردازد.


روش اول: مراقبت از لب ها:

 

  1. لب ها را لایه برداری کنید.

 

برداشتن سلول های مرده پوست، نه تنها با صاف تر و صورتی تر کردن لب ها ظاهر کلی لب را بهبود می بخشد، بلکه باعث تحریک جریان خون در این ناحیه و تورم موقتی لب ها می شود. مسواک را به آرامی روی لب ها بکشید تا سلول های مرده پوست از بین بروند.

همیشه بعد از لایه یرداری، برای باز گرداندن نرمی و لطافت به لب ها ، آن ها را با  چرب لب بدون بو یا وازلین  مرطوب نمایید. همچنین می توانید با استفاده از یک لیف حمام مرطوب یا با مالش شکر درشت روی لب ها، آن ها را لایه برداری کنید.

 

  1. استفاده از آرایش.

 

استفاده از رژ لب قرمز یا صورتی تند، لب ها را پُر تر و برجسته تر نشان می دهد. این تاثیر را با استفاده همزمان خط لب و رژ لب افزایش دهید. مطمئن شوید رژلب و خط لب شبیه به یکدیگر هستند و برای جلوگیری از ایجاد مرز در اطراف لب، رنگ ها را کاملا با هم مخلوط کنید.

برای ایجاد لب های بزرگتر، خط لب را خارج از مرزهای طبیعی لب بکشید. مطمئن شوید این خط  کاملا با رژ لب مخلوط شود. اول رژ لب بزنید و سپس از خط لب استفاده نمایید. این کار باعث می شود خط لب کمتر دیده شده و لب ها طبیعی تر به نظر برسند.

هنگام انتخاب خط لب، از رنگ های دارای  تُن قهوه ای اجتناب کنید. بیشتر از رنگ های صورتی  استفاده نمایید که فقط کمی از رنگ طبیعی لب ها یتان تیره تر می باشند.

روش دوم: استفاده از حجم دهنده

 

یک حجم دهنده براق لب بخرید. استفاده از حجم دهنده ها با تحریک مختصر، سبب افزایش گردش خون در لب ها می شوند که منجر به تورم موقتی و قرمز شدن لب ها شده و آن ها را قلوه ای تر و پرتر نشان می دهد. این تورم بخاطر تحریک کننده موجود در حجم دهنده می باشد که حاوی دارچین، نعناع زنجبیل ، گالتریا یا کاپسیکام (ترکیب تند موجود درفلفل تند) می باشند. ممکن است پس از مصرف محصول، سوزش ناخوشایندی را درلب های خود حس نمایید.

این محصولات عموما به طور موقتی یعنی به مدت ۲ تا ۶ ساعت، لب ها را حجیم می نمایند. استفاده طولانی مدت سبب حجیم شدن لب ها به مدت طولانی نمی شود. استفاده از این محصولات را به مناسبت های خاص مانند میهمانی ها و عروسی ها محدود نمایید. حجم دهنده ها یا به تنهایی مورد استفاده قرار می گیرند یا به عنوان آستری برای رژ لب طبیعی یا خط لب استفاده می شوند.

 

روش سوم: ورزش لب ها

 

لب های خود را ورزش دهید. آیا تا به حال توجه کرده اید که نوازندگان فلوت، چه لب های بزرگ و برجسته ای دارند؟ این امر بخاطر استفاده از ماهیچه های لب ها به مدت طولانی برای سوت زدن در فلوت می باشد. هرچه ماهیچه ها بزرگتر می شوند، اندازه ی لب ها نیز افزایش می یابد. ورزش دادن چهار هفته ای لب ها می تواند سبب افزایش حجم آن ها شود. تمرینات زیر را مکررا انجام دهید؛ آن را بخشی از کارهای روزانه خود کنید و به زودی نتیجه آن را خواهید دید.

در طول روز چند بار به مدت چند دقیقه سوت بزنید. این کار، با استفاده از ماهیجه لب ها ، سبب تقویت آن ها می شود. لب ها را به هم جمع کنید. هر بار به مدت پنج ثانیه آن ها را به این طرف و آن طرف (چپ و راست) حرکت دهید. این کار را ۱۰ بار تکرار کنید. به زودی ماهیچه های لب های شما تقویت شده و لب ها بزرگتر می شوند. لب ها را روی هم فشار دهید. به مدت ۵ ثانیه آن ها را به چپ و راست حرکت دهید. هر روز این کار را ۱۰ بار تکرار کنید.

 

روش چهارم: بزرگ کردن لب ها ( تزریق کردن)

 

  • تزریق کردن لب ها نیز یکی از روش های رایج در بزرگ کردن لب ها به شمار می رود. این روش مستلزم تجویز یک پرکننده درمال برای لب ها به منظور افزایش حجم و شکل لب ها می باشد. معمولا نتیجه این کار بین ۶ ماه تا یک سال باقی می ماند.

 

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.